Virrpanna

Hej!

Jag hade tänkt åka till Luleå på fredag morgon, men måste åka på kvällen nu istället, för jag ska gå på en föreläsning på fredag som börjar klockan 17:00 och jag hade TOTALT glömt bort det! Vad glömsk jag är ibland.... Föreläsningen slutar vid sju så då hinner jag till bion iallafall, den börjar 21:30 tror jag. Tar bilen istället för bussen. Det är Mia Törnblom som föreläser om självkänsla, så det är nog en bra föreläsning. Mina föräldrar har köpt biljett åt mig. Jag vill se Vampyrer suger på bio :) Hoppas bara den fortfarande går på fredag för det står på SF att det är kort tid kvar på den. Ska vara i Luleå över helgen. Det blir trevligt, skönt att komma bort hemmifrån.

Jag har haft så himla tråkigt idag, så jag bakade lite kladdkaka! Jag ska ta en promenad snart och sen ska jag smaka den efter att jag har promenerat. Kladdkaka är typ min favoritefterrätt, mums! Så gott.

Ciao!

Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0