Regn

Det regnar här och är kallt, bara 7 grader! Sitter här och fryser med en filt om mig. Jag längtar mig bort, till Stockholm... Idag ska jag inte göra något särskilt... igår dammsög jag lite, hela huset! Jag har läst ut min bok som jag köpte i Luleå - Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann av Jonas Jonasson. Den är riktigt bra! :) (förresten, visste ni att författaren egentligen heter Pär-Ola, men ingen i utlandet kan uttala det så han tog Jonas som författarnamn haha!)

Jag ska äta köttförssås och spagetti till lunch idag och fortsätta lyssna på musik...

Det var väl allt!

Ciao

Annika

Kommentarer
Postat av: Anna - Ensamstående mamma, hunduppfödare & stolt vegetarian.

Har hört mycket bra om den boken! Ska nog kanske köpa den :)

2010-09-25 @ 13:23:31
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0