Stockholm

Jag har det bra här hos Daniel! I fredags så såg vi film och bara myste, i lördags så bowlade vi i två timmar med två av hans vänner, det var kul! Jag vann faktiskt en gång :) fick strike en gång också... får öva på att bli bättre haha. Igår så var vi på bio och såg The kids are all right. Den var bra och rolig :) Sen så lagade jag sen middag åt oss, det blev köttbullar och spagetti, gott! Jag åkte in en sväng till stan idag (Daniel jobbar) men blev uttråkad av att gå själv där så åkte hem till han igen efter typ en timma :P Ikväll blir det kyckling, currysås och klyftpotatis till middag tror jag. Har det härligt här i Stockholm! :)

Ha det bra alla

Annika

Kommentarer
Postat av: sandra

Kul att du trivs i storstaden!

Va länge blir du där?



Ha en fin dag



kraaaam

2010-10-06 @ 12:40:00
URL: http://hoppitozzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0